perjantai 27. toukokuuta 2016

MEIKÄPOJAN KUULUMISIA VUODEN TAUON JÄLKEEN

Hei pitkästä aikaa bullakamut! Minä Kalle Kova Kundi täällä taas kirjoittelen melkein vuoden tauon jälkeen. Irtisanoin Mamman kirjoitushommista, kun siitä ei oikein meinannut tulla mitään, ja nyt blogiani kanssani päivittelee minun kaksijalkainen isosiskoni Petra. Pidän tuota ihmissiskoa nyt koeajalla, niin nähdään alkaako tämä homma luonnistua häneltä!

Minä poika olenkin komistunut oikein valtavasti tässä vuoden aikana! Olen käynyt bodaamassa ja saanut lihasmassaa.

Nyt huomio kaikki kauniit friidut: seuraavaksi tulee niin komea kuvasarja meikäpojasta, että huhhuh. Meille ranskiksille pitäisi kyllä olla oma Tinder, mutta se menisi minun osaltani varmasti tukkoon, olenhan minä niin komea poju.



Siinä Minäpoika hymyilen kilpaa auringon kanssa!


Sain vajaa puoli vuotta sitten ihmissiskolta kivan joululahjan; Mauri Mäyräkoiran. Mauri oli oikein hauskaa leikkiseuraa siihen saakka, kunnes sen vatsa halkesi! Voitteko kuvitella. En tiennyt, että Maurilla oli niin heikko kunto, minun olisi varmaan pitänyt viedä sekin bodaamaan. Ovatko kaikki mäyräkoirat noin heikossa kunnossa?


Ja sitten kaikkein hurjin juttu: pari viikkoa sitten sirkus valtasi Minun parkkipaikkani ja tuolla pellolla, jolla minä yleensä käyn sontimassa, oli joku iso eläin, joka söi heinää, jota minä olen koko kevään huolella lannoittanut! Mammalta kuulin, että tuo otus on hevonen. En ehtinyt jäädä rupattelemaan sen kanssa.

Nyt minun on taas palattava talonvahti puuhiin. Palaillaan taas,

Kalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti