perjantai 17. kesäkuuta 2016

IHMISSISKON KATOAMISTEMPPU

Hei taasen kaikki bullakamut! Tulin taas tuon kaksijalkaisen siskoni kanssa päivittämään blogiani. Petralla on ollut nyt aika kiire oman bloginsa kanssa, niin hänellä oli vasta nyt aikaa päivitellä minun blogiani. Minusta tuo on kyllä häneltä aika törkeä ja huono syy laiskotella tässä kirjoittelussa!

Mutta voihan istu ja pala arvatkaapas mitä kummaa tässä talossa on taas kerran tapahtunut! Nuorempi ihmissiskoni Marie katosi pari päivää sitten! Puhuvat että se on jossain rippileirillä. Mitäköhän se tyttö on taas mennyt tekemään kun on viety oikein leirille asti ripittäytymään? Se on kuulemma viikon siellä rippileirillä. Hyvä, ettei Mamma vienyt minua sinne ripittäytymisleirille, minulla menisi kaikissa synnintunnustuksissa nimittäin ainakin kaksi viikkoa, ainakin Mamman mielestä.


Minäpoika olen ollut aika suruissani, kun Marie ei ole ollut täällä leikkimässä, mutta ainakin Keijo Kirahvi on vielä tallella! Keijo on aika hauska tyyppi vaikka onkin melko vähäpuheinen.


Arvatkaas mitä muuta on kadonnut? Minun keppini, joka on ollut tuolla meidän takapihalla. Epäilykseni kohdistuvat talonmieheen! Etsisi oman kepin itselleen niin ei tarvitsisi pölliä muilta!
Onneksi minulla on sentään laatikollinen leluja, ja Petra sanoi, että niitä ei vie kukaan!


Minulle muuten kerrottiin, että ensi viikolla tänne on tulossa joku Johannes. Johannes tulee viikonloppuna ja sitten kuulemma juhlitaan. Minäpoika odotan oikein innolla tapaavani tämän paljon puhutun Johanneksen!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille bullakamuille, muistakaa pitää ihmisenne kurissa!

Kalle Kova Kundi

1 kommentti: