maanantai 22. syyskuuta 2014

TÄSSÄ ESITTÄYTYY RANSKANBULLDOGGI KALLE

Morjens kaikille! Minä olen Kalle, 3kk ikäinen ranskanbulldoggi urospentu! Asun täällä Pohjanmaalla, Lapualla. Täällä uudessa kodissani olen asunut nyt reippaan kuukauden. Saavuin tänne perheeni iloksi elokuun 11 päivä ja silloin oli 7viikon ikäinen.

Tässä olen juuri saapunut perheeni iloksi! Hiukan kyllä jännittää missä oikein olen ja missä on äiti ja sisarukset?!

Olen ollut todella kiltti pentu. Sanovat minua jopa vähän laiskaksi. Kun kuulemma uloskaan en viitsisi aina lähteä ollenkaan. No kuka sitä nyt ulos lähtee sinkoilemaan jos voi nukkua rauhassa omassa sängyssään. Ja sitä en ymmärrä alkuunkaan mikä haloo nousi siitä kun tein pissit ja sen vähän isommankin hädän sisälle. Eikö täällä saa asioitaankaan tehdä sinne minne haluaa, pitääkö sitä varten oikein ulos lähteä? Käsittämätöntä!
No nyt olen suopumassa perheeni tahtoon ja välillä menee jo useita päiviä niin että kaikki asiani tulevat hoidettua ulos. Se toki vaatii suurta valppautta palvelusväeltäni, sillä minä en pahemmin ilmoittele kun hätä on tulossa. Jos eivät huomaa itse, niin oma moka! :D

Tässä taannoin mamma oli vajaan viikon jollain ihme opintomatkalla Roomassa. Koko suku oli värvätty minua hoitamaan, kummitädistä ihmisiskoihin ja mummoon! Ai että minulla oli mukavaa kun näytin kaikki temppuni mitä osaan! Mammalle olin ajatellut ensin vähän mököttää, sitten kun palaa, mutta voitteko kuvitella! Unohdin koko jutun kun olin niin innoissani, kun koitti se aamu että mamma palasi kotiin! No, mökötän sitten joku toinen kerta!

Täältä blogista voitte lukea seikkailujani aina kun ehdin niitä tänne kertoilemaan. Tässä vielä muutamia kuvia tästä "hulvattomasta" pennun elämästä, jota olen täällä kodissani tämän reilun kuukauden aikana viettänyt.

Tässä olen ulkoilemassa aivan ensimmäisinä päivinä, kun olin saapunut uuteen kotiin!

Mamma saa kyllä olla aika onnellinen, kun löysi näin ihanan hupulaisen itselleen!

Näin minä poseeraan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti