sunnuntai 12. lokakuuta 2014

KALLEN KUULUMISIA

Päivää hyvä koirakansa! Herranen aika, kun minun alamaiset, toisin sanoen tuo äippä, on laiskaa väkeä. Monta viikkoa on kulunut eivätkä ole auttaneet minua näissä blogin päivityspuuhissa ennekuin nyt! No parempi myöhään kuin ei silloinkaan, vai kuinka ne tapaavat sanoa.

Minulla on ollut valtavasti kaikenlaista touhua! Olen ollut eläinlääkärissä, siitä on jo monta viikkoa. Sain ensimmäisen rokotuksen ja voitteko uskoa kuinka miehistelin siellä, äipän sylistä tosin. Olin kuulevinani, että minun pitää mennä sinne vielä toisenkin kerran ja se kerta olisi jo ensiviikolla. Jaiks! No, minä en sellaisia stressaa.

Minusta on tullut sisäsiisti. Siitä taisin jo viime kerrallakin kyllä mainita. Tai ainakin melkein sisäsiisti, joskus aniharvoin minulle sattuu vahinkoja. Äippä on silloin vihainen ja sitten kyllä heti hoksaan, että ai niin, ulos on mentävä oli sää mikä hyvänsä.

Olen myös kasvanut tosi paljon! En kohta mahdu enää sänkyyni, kun ostivat niin pienen! Äippä on höpöttänyt jotain joulupukista, jolle minun pitäisi kirjoittaa ja pyytää uutta sänkyä. Mikä se sellainen pukki oikein on, jolta sänkyjä voi tilata, minä en kyllä ymmärrä! No, en minä stressaa siitäkään. Sitäpaitsi minä olen katsonut, että äipällä on aivan liian iso sänky! Sellainen valtava, joka täyttää puolet huoneesta! Olen ajatellut ehdottaa äipälle, että voitaisiin vaihtaa sänkyjä! Minusta se olisi paljon kätevämpää kuin alkaa kirjoittaa jollekin ukkelille.

Sitten vielä yksi juttu! Täällä on viimeaikoina hössötetty jostain matkasta, jonne äippä ja nuo ihmissiskot lähtevät ensiviikolla! Juurihan äippä tuli matkalta, taaskaan minä en ymmärrä! Ja kaiken tämän kruunaa se, että minä pääsen hoitoon tosi kivojen ihmisten luo, niillä on kuulemma kaksi samanlaista koiraa kuin minä! Ovat kyllä erityisen fiksua sakkia, kun ovat hommanneet meikäläisiä oikein kaksin kappalein! Tuosta viikosta minulla varmasti riittää kerrottavaa.

Tähän loppuun laitan tähän vähän taas kuvia minusta. Siitäs näette kuinka komea poika oikein olenkaan!

Minä löysin tälläisen tölkin kerran, kun olin ulkoilemassa ja äippä kertoi että tästä saisi jotain lisäpuhtia.

Katsokaapas! Tämä se vasta herkkua on!

Minä sain tämän oikeastaan vähän niinkuin palkaksi, koska olen niin hyvä poika!

Eikös vaan olekin komea sivuprofiili!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti